Verzenden & Retourneren

Verzenden

We streven ernaar je bestelling binnen 1 werkdag te verzenden. In de meeste gevallen verzenden we dezelfde of de volgende werkdag.

Bestel je artikelen met een pre-order? Dan kan er een afwijkende levertijd vermeld staan bij het product. Bij pre-orders geldt dat de gehele bestelling verzonden wordt zodra je pre-order binnen is.

De verzendkosten worden automatisch aangepast in je winkelmandje.

Bestellingen in Nederland worden vanaf €75,- gratis verzonden.
Bestellingen in België/Duitsland worden vanaf €100,- gratis verzonden.

Wil je iets uit je bestelling retourneren?

Dat is natuurlijk geen enkel probleem! Bij ons heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. De 14 dagen gaan in op de dag nadat je jouw bestelling hebt ontvangen; dit geldt ook als iemand anders het voor jou in ontvangst heeft genomen of wanneer het pakketje op een afhaallocatie is bezorgd.

♥ Vul op de bijgeleverde pakbon in welke items je gaat retourneren en eventueel de reden hiervan;
Verpak de artikelen in de originele verpakking en onbeschadigd met kaartjes;
♥ Pak het retourpakketje zo goed mogelijk in en voeg de ingevulde pakbon bij;
♥ Vervolgens stuur je het pakketje naar:

Retouradres:
Perfectly Pink
Weezenhof 2109
6536 JR Nijmegen

 

Retourvoorwaarden:

Het is belangrijk dat je retourzending minstens aan de volgende voorwaarden voldoet:

♥ De artikelen dienen in originele staat te zijn met labels & tags bevestigd;
 Het product mag niet gedragen en/of beschadigd zijn;
♥ Beauty artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

 

Wat zijn de retourkosten?

De retourkosten zijn voor eigen rekening en kunnen wij niet voor je vergoeden. Wat de kosten zijn voor het retourneren verschilt per vervoerder.

Nog wat andere belangrijke informatie over een retourzending:

♥ Je bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor een retourzending. Bewaar de track en trace code van je retourpakket, totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat je retour in goede orde bij ons is aangekomen.
 Wij verwerken jouw retourzending binnen 1 tot 4 werkdagen. Vervolgens ontvang je een terugbetaling op de rekening waarmee betaald is.

 

Klachten?

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dit geval vragen we direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Ontvang je een beschadigd artikel? Neem dan gelijk dezelfde dag contact op met onze klantenservice.