Veelgestelde vragen
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Bij Perfectly Pink heb je altijd de mogelijkheid om de bestelling te retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket. Zorg er wel voor dat je de items onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels retourneert. Bewaar het retourbewijs goed, totdat we de retour volledig hebben verwerkt. Kijk hier voor meer informatie over het retourneren van je bestelling.
Heeft Perfectly Pink een winkel?
Nee, wij hebben geen winkel! Je kan bij ons wel 24/7 online bestellen.
Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht; komt deze opnieuw in voorraad?
Of een artikel opnieuw in voorraad komt, verschilt per artikel. Wil je op de hoogte gebracht worden wanneer een artikel weer in voorraad is? Meld je dan aan voor onze restock mailing! Je gaat hiervoor naar het uitverkochte artikel en vult daar je e-mail adres in. Zodra het artikel weer is aangevuld ontvang je hier een melding van.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We begrijpen heel erg goed dat je jouw bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen heb je jouw bestelling dan de volgende dag in huis! Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op maandag verzonden. Let op! De levertijden zijn een indicatie, wij kunnen de levertijd niet garanderen.
Ik heb een verkeerd adres opgegeven; wat nu?
Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres altijd goed op je orderbevesting, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@perfectlypink.nl met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren. Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling. Ons systeem kan dan geen orderbevesting afleveren. Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt.
Kan ik bij Perfectly Pink gratis retourneren?
Helaas kunnen wij de kosten voor het verzenden van je retour niet gratis aanbieden. Lees hier alles over het retourneren van je bestelling.
Heb ik een account nodig om bij Perfectly Pink te bestellen?
Nee, dat is niet nodig! Je kan bij ons bestellen met of zonder account.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland bedragen standaard €5,25 en voor België is dit €7,95. Bij bestellingen boven de €75,- is de verzending gratis (in NL).
Hoe volg ik mijn bestelling?
Wij verzenden alle bestelling met track & trace. Je ontvangt de track & trace per e-mail zodra ons magazijn jouw bestelling overdraagt aan de vervoerder.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd of kapot artikel heb ontvangen?
Het is uiteraard niet de bedoeling dat je een verkeerd of kapot artikel ontvangt maar het kan helaas een keertje voorkomen, onze excuses! Wanneer dit bij jou het geval is adviseren wij jou om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze jou verder kunnen helpen met een juiste oplossing.